AutoRun Pro 7.0.0.59 - نرم افزار ساخت اتوران حرفه ای

 

ارائه یک نرم افزار اتوران کم حجم حرفه ای و پرطرفدار بدون نیاز به آموزش اتوران سازی از خصیصه های سایت وطن دانلود  است که کاربران خود را دست خالی از سایت خود بیرون نمی کند. این نرم افزار اتوران حرفه ای این امکان را به شما می دهد تا مانند یک کاربر حرفه ای برای سی دی و دی وی دی های خود همانند سی دی های موجود در بازار اتوران بسازید، تنها کافی است که کمی سلیقه به خرج دهید و از امکانات ساده این نرم افزار بهره ببرید.
نرم افزار ساخت AutoRun یک ابزار پرطرفدار و حرفه ای در زمینه ساخت autoplay با رابط گرافیکی برای اجرای خودکار و معرفی CD و DVD ها می باشد. این ساده ترین راه ممکن برای ساخت، ویرایش حرفه ای و ایجاد ظاهر زیبای دیسک نوری در هنگام اجرا خودکار و تولید فایل های Autorun برای CD/DVD در یک محیط طراحی ساده و با چند کلیک و پیش نمایش می باشد. بنابراین با این نرم افزار ساخت اتوران بصری، سریع، ساده به راحتی یاد خواهید گرفت مانند یک کاربر حرفه ای اتوران بسازید.
نمایش یک رابط کاربری حرفه ای و زیبا و امکان باز کردن فایل ها، پرینت اسناد، ارسال ایمیل، مشاهده وب سایت، فهرست سی دی، پخش موسیقی، و غیره امکانات دیگر که برای بهتر کردن ارائه یک سی دی یا دی وی دی می توانید به آن اضافه کنید. این نرم افزار اتوران از فایل های عکس PNG، bitmap، icon، JPEG، EMF، WMF، GIF و دکمه های bitmap و همچنین برچسب ها و نمایش فایل گرافیک GIF متحرک یا ثابت، AVI، HTML، RTF در فرم اتوران و فرم های شفاف که پشت آن ها معلوم هستند از جمله امکانات مهمی است که این نرم افزار پشتیبانی می کند.

نرم افزار AutoRun Pro قادر است فایل های HTML، Movies، PowerPoint و دیگر اسناد را با نمایشگر پیش فرض خود برای بیننده سی دی اجرا کند. شما حتی می توانید وب سایت خود را هنگام اجرا برای کاربر نمایش دهید یا یک آلبوم عکس در ساخت اتوران خود ایجاد کنید. با قابلیتی که این نرم افزار چند رسانه ای اتوران در اجرای فایل های اچ تی ام ال به عنوان یک مرورگر ارائه می دهد می توانید منوها، دکمه ها، فلش، و جاوا اپلت ها را در در اتوران خود اجرا کنید. امکان اجرای چند دستور داخلی در صفحات وب این نرم افزار اجازه اجرای فایل ها، ارسال ایمیل، پخش صدا و فایل های موسیقی، پرینت و چاپ فایل ها، نمایش دیسک و بستن اتوران را به راحتی امکان پذیر می کند.
تنظیمات توافقنامه این امکان را به شما می دهد که مجوز رایت و تکثیر سی دی را به نام خود نمایش دهید و کاربر برای ادامه مشاهده مجبور به قبول آن باشد که در صورت قبول نکردن آن اتو ران بسته خواهد شد. تنظیمات امنیتی این امکان را می دهد تا از سی دی ساخته شده توسط خود محافظت کنید و برای تایید کد از کاربر نام کاربری و پسوورد درخواست کنید.

خصیصه های نرم افزار اتو پلی

قابل اجرا در ویندوز های Win 95, Win 98, Win ME, Win NT4, Win 2000, XP, 2003
نمایش و چاپ اسناد ثبت شده مانند TXT, DOC, HTML و غیره با اجرای اتوماتیک برنامه
اجرای اتوماتیک هر برنامه با گذاشتن سی دی در دستگاه
اجرای مرورگر با رفتن خودکار به هر سایتی و دادن دستورات داخلی
امکان ارسال ایمیل، پخش صوت، پخش ویدئو
اسلاید نمایش عکس و صدای پس زمینه
قالب عکس متحرک و قالب های شفاف و چند قالبی
نمایش آیکون های دلخواه برای سی دی در نوار عنوان
تست فایل اتوران ساخته شده بدون سوختن سی دی
بدون نیاز دانش برنامه نویسی
اجرای سی دی بدون نیاز به نصب برنامه ای
امکان صادر کردن مجور نشر و تکثیر با نام خود همچنین تنظیمات امنیتی درخواست پسوورد برای اجرای سی دی


حجم:1.3مگا بایت

دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد