Babylon Pro v8.1 - نسخه جدید دیکشنری همه کاره بابیلون (+ کرک جدی

Babylon نام یکی از مشهورترین مترجم های زبان حال حاضر می باشد که از زبان های مختلفی برای انجام عملیات ترجمه استفاده می کند. این نرم افزار قدرتمند که از زبان های بسیاری پشتیبانی می کند از توانایی های بسیاری برخوردار می باشد که از میان آن ها می توان به استفاده بسیار آسان از نرم افزار به منظور انجام امر ترجمه تنها با کلیک بر روی کلمه می توان اشاره نمود. همچنین این نرم افزار از ویژگی ترجمه متنی نیز به صورت کامل پشتیبانی می کند. ویژگی کامل نمودن کلمات تایپ شده به صورت خودکار نیز از دیگر مزیت های این نرم افزار می باشد.

دیکشنری هایی برای ترجمه ی زبان انگلیسی به هر یک از زبان های فارسی, انگلیسی, آفریقایی, آلبانیایی, سرخ پوستی, بلغاری, کروات, دانمارکی, هلندی, اسپرانتو, استونیایی, فنلاندی, فرانسوی, آلمانی, یونانی, مجاری, اندونزیایی, ایتالیایی, کردی, لاتین, زبان مالای, زبان نوران, نروژی, لهستانی, پرتغالی, رومانیایی, روسی, اسلونیایی, اسپانیولی, زبان سواحیلی, سوئدی, ترکی, عربی, زبان Uighur, اوکراینی, زبان هبرو, کره ای, چینی, و بسیاری زبانهای دیگر رایج دنیا ..... 
دیکشنری هایی برای ترجمه ی زبانهای فارسی, بلغاری, کروات, دانمارکی, هلندی, اسپرانتو, فنلاندی, فرانسوی, آلمانی, یونانی, اندونزیایی, ایتالیایی, لاتین, نروژی, لهستانی, پرتغالی, رومانیایی, روسی, اسلونیایی, اسپانیولی, عربی, زبان Uighur, اوکراینی, زبان هبرو, پاکستانی وصربستانی و ... به زبان انگلیسی .
با قابلیت ترجمه متون از یک زبان به زبان دیگر !


ویژگی های نسخه جدید نرم افزار Babylon Pro 8.1 :

- نصب بسیار آسان تنها با چند کلیک ساده

- استفاده بسیار آسان تنها با یک کلیک موس !

- ترجمه آفلاین و آنلاین 75 زبان زنده دنیا به یکدیگر

- ترجمه کامل صفحات وب به زبانهای مختلف

- ترجمه آسان صفحات متنی و اسناد Doc, TXT و PDF

سازگاری کامل با دیکشنری های مایکروسافت آفیس در Spell های آنها .

- اتصال به دایره المعارف بزرگ Wikipedia !

و ..



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد