دانلود مجموعه فونت های منتخب 2011



دانلود مجموعه فونت های منتخب 2011


ادامه مطلب ...

دانلود آیکون های متنوع آبی رنگ - Stingray Icon


StingRay_Icon.jpg
این بار برای شما عزیزان در این پست مجموعه ای شامل 63 آیکون جدید و متنوع آبی رنگ را آماده دانلود کردیم. این آیکون ها با فرمت PNG,ICO در سایز 128*128 پیکسل تهیه شده است.شما میتوانید از آیکون ها به عنوان زیبا سازی در رایانه خود استفاده و لذت ببرید.
برای دانلود این مجموعه آیکون به ادامه مطلب مراجعه کنید ...
ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار تبدیل و اجرای فایل های دیواکس DivX Plus 8.1 Bui


DivX_Plus_8.1_Build_1.4.1.16_[www.MihanDownload.com].jpg
DivX نام کدکی برای فشرده سازی و پخش فایل‌های ویدئویی بر اساس بخش ۲ استاندارد Mpeg-4است.DivXNetworks به عنوان مبدع و توزیع کننده این تکنولوژی اغلب از آن به عنوان ام‌ پی ‌تری برای ویدئو یاد می‌کند، که با توجه به حجم بسیار کم آن،کیفیت بسیار خوبی را ارائه می‌کند. DivX Plus یکی ازکامل ترین نرم افزارهای ارائه شده  در زمینه دیواکس است که بطور تخصصی همه امور مربوط به این کدک را انجام می دهد. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید فایل های ویدیویی با فرمت های مختلف را تماشا کنید. امکان اجرای فایل های صوتی نیز در نرم افزار گنجانده شده است. از دیگر قابلیت های نرم افزار می توان به امکان تبدیل فرمت های ویدیویی به یکدیگر و کم کردن حجم آنها بدون تغییر در کیفیت اشاره کرد که این مسئله را نیز مدیون تکنولوژی دیواکس هستیم. هرچند که می توانید فایل ها را با خود نرم افزار اجرا کنید اما برای راحتی دوست داران دیگر نرم افزارهای پلیر ، امکان استفاده از کدک نرم افزار وجود دارد که با نصب آن می توانید فایل های خود را در پلیرهایی چون مدیاپلیر تماشا کنید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


- اجرای فایل های ویدیویی با فرمت هایی چون: DivX, AVI, MKV, MOV , MP4
- اجرای فایل های صوتی با فرمت های .AAC , MP3
- تبدیل فایل های ویدیویی به یکدیگر.
- امکان تبدیل به فرمت MKV با بالاترین کیفیت.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار Internet Download Manager v6.05 Build 2

Internet_Download_Manager_v6.05.2_www.MihanDownload.com.jpgنسخه ی فینال همراه با فعال ساز جدید و تست شده!
داشتن نرم افزاری کامل به جهت مدیریت دانلود فایل های مختلف از اینترنت بسیار ضروری است. امروز در سایت میهن دانلود جدید ترین ورژن معروف ترین نرم افزار دانلود منیجر جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار Internet Download Manager یکی از پر طرفدارترین نرم افزارهای مدیریت دانلود در دنیا به شمار میرود که شما با کمک آن به راحتی می توانید بر روی تمامی فایلهای در حال دانلود خود مدیریت داشته باشید. این نرم افزار قادر است تا سرعت دانلود شما را تا 5 برابر نسبت به قبل افزایش دهد که در اینصورت در زمان کوتاه تری میتوانید فایل های مورد نظرتان را از اینترنت دریافت کنید. از این برنامه میتوان در شبکه های مختلف اینترنتی نظیر DialUp, ADSL و ... استفاده نمود. همچنین قابلیت دانلود با امکان توقف از لینک های مستقیم یکی دیگر از امکانات بسیار خوب این برنامه به شمار میرود که میتوان با کمک این قابلیت یک فایل چند صد مگابایت و یا چند گیگابایت را در زمان های مختلف دریافت نمود. سازگاری کامل با مرورگرهای مختلف از جمله Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و ... از دیگر ویژگی های این نرم افزار به شمار میرود.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

ادامه مطلب ...

جدیدترین کارت گرافیک XFX در بازار

پس از عرضه کارت AMD Radeon HD6870 در بازار داخلی، نسخه ارزان قیمت تر کارتهای سری HD6800 نیز روانه بازار شد. این کارتها که با قیمت مناسبی عرضه می شوند، از توان بالایی در پخش تصاویر سه بعدی بهره می برد. 

این کارت علاوه بر توان بالا در پردازش تصاویر سه بعدی، از کارایی بسیاری مناسبی در بازیهای جدید برخوردار است. این قابلیتها در کنار قیمت مناسب این کارت، جوایز بسیاری را از زمان معرفی آن در زمینه نسبت بالای کارایی به قیمت به ارمغان آورده است. از مشخصه های اصلی کارت گرافیک XFX Radeon HD6850 سرعت بالای آن است، فرکانس هسته این مدل 775 MHz و فرکانس حافظه مورد استفاده در آن نیز 
4 GHz است. شرکت XFX برای این کارت 1 گیگابایت حافظه گرافیکی از نوع DDR5 در نظر گرفته است که این میزان حافظه برای چنین مدلی مناسب به نظر می رسد. 
این کارت که با پشتیبانی سازگار در بازار عرضه شده است از انواع مرسوم خروجی های تصویر شامل Display port، HDMI و Dual DVI پشتیبانی می کند. این کارت همچنین از سایر قابلیتهای کارتهای جدید AMD مانند پشتیبانی از  تکنولوژی های Eyefinity و Direct X11 نیز برخوردار است. 
از میان سایر قابلیتهای این کارت می توان به استفاده از نسل سوم پردازنده های گرافیکی TeraScale، تکنولوژی ساخت 40 نانومتری، پشتیبانی از تکنولوژی پردازش موازی پیشرفته(AMD Advanced Parallel Processing Technology (APP، پشتیبانی از نسخه 3.2 تکنولوژی OpenGL و پشتیبانی از تکنولوژیهای
 CrossFireX، AMD Power Play Technology و AMD HD3D اشاره کرد که تکنولوژی AMD HD3D قابلیت پخش تصاویر سه بعدی به صورت گسترده (استریو) فراهم می کند، این تکنولوژی برای نخستین بار در پردازنده های گرافیکی  AMD مورد استفاده قرار گرفته است.