دانلود ضد ویروس شید


امروز بسیاری از کاربران ایرانی با مشکل آنتی ویروس مواجه هستند و به نظر می رسد این مشکل حل شده است. ضد ویروس شید با تلفیق دو موتور، استفاده از تکنولوژی های جدید سرعت بخش، محیطی ساده و بروزرسانی بدون دردسر بهترین گزینه برای کاربران خانگی در ایران است. قدرت ضد ویروس شید بعلت استفاده همزمان از دو موتور خارجی بسیار بالا است. این ضد ویروس با بکارگیری تکنولوژی‌های سرعت دهنده‌ی جدید بصورت قابل توجه‌ای سرعت خود را بالا برده و تاثیر خود را بر کیفیت عملکرد رایانه به حداقل رسانده است. محیط آن نیز با ترکیب سادگی، زیبایی و فارسی بودن، بهترین محیط در بین آنتی‌ویروس‌ها برای کاربران ایرانی است. یکی از بزرگترین مزیت‌های استفاده از ضد ویروس شید به‌روزرسانی بدون دردسر آن است.


 

www.SheedAntivirus.com


دانلود آنتی ویروس فلش مموری TrustPort USB Antivirus 2011 v.11


دانلود آنتی ویروس فلش مموری TrustPort USB Antivirus 2011 v.11.0.0.4615 Final
حافظه های فلش یکی از مواردی هستند که بیشترین آمار را در آلوده ساختن رایانه ها دارند به همین دلیل باید بیش از پیش نسبت به این دستگاه ها و امنیت آنها اهمیت بدهیم. نرم افزار USB Antivirus محصول کمپانیTrustPort یکی از نرم افزار قدرتمند و مناسب در جهت حفظ امنیت حافظه های فلش و جلوگیری از آلوده شدن آنها به ویروس است. این نرم افزار از آلودگی فلش مموری به هرگونه ویروس ، تروجان و یا دیگر مخرب ها جلوگیری می کند. از جمله موارد قابل ذکر و مهم در مورد این نرم افزار ، امکان بروز رسانی از طریق اینترنت است که بدین ترتیب سطح امنیت بالاتر خواهد رفت. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید اطلاعات موجود در فلش مموری و یا هارد اسکترنال خود را رمزگذاری کنید و از سرقت احتمالی اطلاعات جلوگیری نمایید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- جلوگیری از آلوده شدن فلش مموری به انواع ویروس ها و تروجان ها .
- حفظ امنیت اطلاعات از طریق رمزگذاری برروی آنها.
- قابلیت بروز رسانی از طریق اینترنت.
- سازگار با نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز.
- و...

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار امنیتی TrustPort Total Protection 2011 v.11


دانلود نرم افزار امنیتی TrustPort Total Protection 2011 v.11.0.0.4615 Final
برای حفظ امنیت و جلوگیری از آلوده شدن رایانه به ویروس ها و انواع بدافزارها ، لازم است تا از یک نرم افزار امنیتی قدرتمند استفاده کنیم تا احتمال آلوده شدن به ویروس و یا سرقت اطلاعات به حداقل برسد. TrustPort نام یک کمپانی تولید کننده نرم افزارهای امنیتی است محصولات بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار داده است.Total Protection نام محصولی از این کمپانی است که امروز آن را برای شما آماده کرده ایم و همانگونه که از نام آن مشخص است ، برای تأمین همه جانبه امنیت رایانه شما تولید شده است. این نرم افزار از رایانه شما در برابر انواع ویروس ها ، تروجان ها ، بدافزارها و یا حملات هکرها محافظت می کند و یک محیط امن را برای شما فراهم می نماید. این نرم افزار همچنین دارای یک دیوار آتش قدرتمند نیز هست که امنیت اطلاعات شما را تا  حد بسیار زیادی افزایش می دهد. از جمله دیگر امکانات این نرم افزار می توان به کنترل روند رد و بدل شدن اطلاعات از طریق اینترنت اشاره کرد که مانع از ورود هرگونه فایل مشکوک به رایانه شما می شود و همچنین از دسترسی هکرها به اطلاعات شما جلوگیری می کند.  آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- جلوگیری از آلودگی سیستم به هرگونه ویروس ، تروجان و یا دیگر مخرب ها.
- جلوگیری از نفوذ هکرها.
- دارای فایروال قدرتمند.
- قابلیت بروز رسانی از طریق اینترنت.
- کاربرد آسان.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار تغییر والپیپر به صورت اتوماتیک Wallpaper


دانلود نرم افزار تغییر والپیپر به صورت اتوماتیک Wallpaper Slideshow Pro v2.7.0
تصویر پس زمینه یا والپیپر از جمله مواردی است که در ظاهر ویندوز شما تأثیر بسزایی دارد. بسیاری از کاربران عادت دارند تا در فواصل زمانی کوتاه تصویر پس زمینه ویندوز خود را تغییر دهند. اما اگر از انجام اینکار خسته شده اید می توانید آن را به نرم افزار Wallpaper Slideshow Pro بسپارید. این نرم افزار قادر است تا به طور اتوماتیک تصویر پس زمینه رایانه شما را تغییر دهد. می توانید زمان آن را تنظیم کنید و هر تعداد عکس که می خواهید را به نرم افزار معرفی کنید تا در زمان مقرر شده ، تصویر را تغییر دهد. همچنین می توانید بر روی این تصاویر متن قرار دهید و یا با تغییر تنظیمات نرم افزار ، سایز عکس های خود را متناسب با رزولوشن صفحه خود تنظیم کنید.  آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- پشتیبانی از فرمت های مختلف گرافیکی.
- تغییر سایز عکس به صورت اتوماتیک.
- امکان قرار دادن متن.
- کاربرد آسان.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...

ادامه مطلب ...