دانلود آیکون های متنوع با موضوع کامپیوتر - Summer Icons


دانلود آیکون های متنوع با موضوع کامپیوتر - Summer Icons

این بار برای شما عزیزان در این پست مجموعه ای شامل 144 آیکون جدید و زیبای آبی رنگ را آماده دانلود کردیم. این آیکون ها با فرمت PNG,ICO در سایز 256*256 پیکسل تهیه شده است.شما میتوانید از آیکون ها به عنوان زیبا سازی در رایانه خود استفاده و لذت ببرید.
برای دانلود این مجموعه آیکون به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

ادامه مطلب ...

امنیت و آرامش با آنتی ویروس رایگان و ایرانی Maftoox AntiVirus v2

امنیت و آرامش با آنتی ویروس رایگان و ایرانی Maftoox AntiVirus


امروزه بحث امنیت سیستم یکی از مبحث های اصلی و مهم به شمار رفته به گونه ای که می توان گفت تقریبا تمامی افراد به شکل و طروق متفاوت و با نصب نرم افزارهای امنیتی مختلف بر روی سیستم های خود سعی می کنند تا امنیت پایدار و کاملی را برای سیستم خود و اطلاعات و اسنادشان فراهم آورند. به همین دلیل نیز شرکت های امنیتی و نرم افزارهای امنیتی نیز روز به روز افزایش یافته و سعی می کنند تا با افزایش قدرت نرم افزارها و آنتی ویروس های خود در عرصه ی رقابت باقی مانده و کاربران خود را راضی نگه دارند ولی در این میان کمتر نرم افزارهای را می توان یافت که واقعا از قدرت عالی و ابزار مفیدی برخودار باشند. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید امنیت فوق العاده و عالی را برای سیستم خود فراهم نمایید. Maftoox AntiVirus آنتی ویروس رایگان و قدرتمندی است که توسط برنامه نویسان ایرانی پس از مدت ها تلاش و با استفاده از تجربیات بالای طراحان و توسعه دهندگان آن ساخته شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. این آنتی ویروس قدرتمند با داشتن امکانات و ابزارهای مفیدی برای پاکسازی سیستم از هرگونه ویروس، تروجان و ... و همچنین بهینه سازی سیستم با استفاده از الگو ها و متدد های جدید و به روز قادر است تا امنیت پایدار و کاملی را برای شما و سیستمتان فراهم نماید. علاوه بر این Maftoox AntiVirus با داشتن موتور جستجوی قدرتمند برای یافتن انواع ویروس ها و فایل های مخرب قادر است تا با ارائه ی آپدیت های به روز و اتوماتیک از سیستم شما محافظت نموده و به شما این امکان را دهد تا فایل های موجود در هارد دیسک خود و حتی انواع حافظه های جانبی را به دو روش اتوماتیک و دستی اسکن نموده و تنظیمات مورد نیاز خود را برای استفاده ی بهتر در آن اعمال نمایید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Maftoox AntiVirus v2.2.1 :- امکان اسکن سیستم به دو حالت دستی و اتوماتیک
- امکان آپدیت از سرور سایت با سرعت و دقت بالا
- استفاده ی بسیار ناچیز از CPU ی سیستم
- پشتیبانی از 10 زبان زنده ی دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- توانایی جلوگیری از نصب Maleware ها بر روی سیستم
- دارای موتور جست و جوی قوی و دقیق برای یافتن فایل های مخرب
- دارای ابزار مفید و قدرتمندی همچون Memory Optimizer، Uninstaller، Application Shutdown، Registry Cleaner، Fast Cleaner، Turbo Cleaner، Process Manager و ...
- دارای تایید نامه و گواهی نامه های معتبر از سایت های معتبری همچون سافت پدیا و ...
- دارای محیطی کاملا ساده اما زیبا، جذاب و کاربرپسند
- کاملا رایگان و بدون محدودیت
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز ازجمله ویندوز محبوب 7
- و ... 

ادامه مطلب ...

دانلود Corel VideoStudio Pro X4 v14.0 ابزاری حرفه ای برای تدوین

دانلود Corel VideoStudio Pro ابزاری حرفه ای برای تدوین فیلم ها


آرزوی هر کاربری است که بتواند به سادگی فیلم هایی را که در آرشیو خود دارد مورد ویرایش قرار دهد. شاید در ابتدا این کار سخت به نظر برسد، اما در دنیای مجازی رایانه نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند که کار کاربران را تا حدودی برای ویرایش فیلم ها ساده می کنند. در این میان دو نرم افزارهستند که به نوعی رهبری این ابزارهای ویرایش را بر عهده دارند. Adobe Premier و Corel VideoStudio این دو نرم افزار می باشند. نکته ای که در مورد این دو نرم افزار اهمیت دارد این است که Corel Video Studio محیط کاربری بسیار ساده تری دارد و کار با آن نیاز به آموزش خاصی ندارد و به سادگی می توان کار با نرم افزار را آموخت.
Corel Video Studio تا چند نسخه قبل با نام Ulead Video Studio عرضه می گردید اما از زمانی که کمپانی معروف Ulead جزیی از خانواده Corel شد دیگر با این نام عرضه می گردد و مطمئنا همکاری این دو کمپانی بر قدرت این نرم افزار خواهد افزود. برای توصیف این نرم افزار باید این طور مطلب را بیان نمود که کاملترین ابزار برای ویرایش و ساخت فیلم ها با بهترین کیفیت ممکن که بتواند تقریبا تمامی خواسته های کاربران را برآورده نماید Corel Video Studio نام دارد.
ابزاری با داشتن Template های متعدد و زیبا برای سلیقه های متفاوت می تواند فیلم ها را با هر فرمتی تا بهترین کیفیت ممکن یعنی Blu-ray ویرایش نماید. می تواند فیلم ها را میان افراد به اشتراک گذارد یا این که در سایت معروف Youtube آپلود کند. قادر است همان فیلم ها رابا iPhone هم به اشتراک گذارد. 
از صدای های با کیفیت دالبی دیجیتال پشتیبانی می کند، صداها را با بهترین کیفیت و با هرفرمتی که کاربر بخواهد ضبط می کند. می تواند صداها را هم با فیلترهای موجود ویرایش کند و صداها را از لوح های فشرده Import کند.
قابلیت Capture کردن فایل های ویدئویی را از دوربین های دیجیتال، موبایل ها و انواع دستگاه های پخش و جتی DVD ها نیز دارد با همان کیفیتی که ضبط شده اند.
افکت های متنوع و متعددی برای اهداف و سلیقه های مختلف در خود جای داده است که برای زیبایی کار ویرایش می توان به آن ها پناه آورد. قادر به ساخت لوح های فشرده قابل اجرا در انواع دستگاه های پخش است. 
Corel Video Studio می تواند Slide Show هایی زیبا ار تصاویر تهیه نماید. از فرمت های مختلف به طور کامل پشتیبانی کند و در یک کلام یک آچار فرانسه باشد برای کاربران مشتاق به ویرایش فیلم ها .
اما از همه این صحبت های که بگذریم با Corel Video Studio می توان به سادگی فیلم های ساده ای را هم ساخت. یعنی فیلم های دلخواه را با Capture کردن و قراردادن تصاویر دیگر در کنار آن ها به صورت دلخواه به فیلمی دیگر تبدیل نمود. 
سومین قابلیت مهم این ابزار ساخت فیلم های DVD می باشد که با بهترین حالت ممکن و با افکت های مختلف به صورت Wizard تهیه و آماده کنید و در یک کلام یک ابزار فوق العاده که دستیار بسیار مناسبی برای تدوین گران حرفه ای و مبتدی می تواند باشد. جدیدترین نسخه از این تدوینگر بسیار قدرتمند به صورت نسخه کامل آماده شده تا شما کاربران آسان دانلود با دانلود آن لذت ویرایش فیلم ها را تجربه کنید.



ادامه مطلب ...

معرفی شاهکار جدید بنیاد موزیلا یعنی Mozilla Firefox v4.0 RC 1

معرفی شاهکار جدید بنیاد موزیلا یعنی  Mozilla Firefox


بالاخره پس از مدت ها انتظار فایرفاکس از حالت آزمایشی خارج شد و به حالت RC تبدیل شد. تقریبا بیش از یک سال است که سروصداهای فراوانی پیرامون این موضوع در دنیای مجازی اینترنت به وجود آمده و همه منتظر هستند تا ببینند آیا بازهم بنیاد موزیلا می تواند رکورد خود را برای دانلود در طول یک روز بشکند یا خیر؟ موزیلا در ارائه نسخه 3 توانست با یک رکورد فوق العاده در دانلود توانست نام خود را در کتاب رکورد ها ثبت کند و حالا هم با ارائه جدیدترین نسخه از محصول بسیار قدرتمند خود یعنیMozilla Firefox نسخه 4 قصد دارد تا بازهم رکورد جدیدی را به ثبت رساند و این روباه مکار را در صدر محبوب ترین مرورگرها قرار دهد. 
از مدت ها قبل طی پیش بینی هایی که میشد موزیلا قصد داشت تا علاوه بر بهبود سرعت و کارآیی این مرورگر تغییرات زیادی را هم در واسط کاربری دهد تا علاوه بر قدرت و کیفیت کاربران بتوانند با یک واسط کاربری جذاب تر از گذشته به گشت و گذار در اینترنت بپردازند و مطابق همین پیش بینی ها این نسخه مانند همان چیزی که از قبل به واسطه عکس های متعدد به نمایش در آمده بود این نسخه ارائه گردید. نسخه ی چهارم به دلیل سازگاری بسیار ویژه ای که با موتورهای پردازشی در کدها به زبان های مختلف دارد با سرعتی بسیار بالاتر صفحات را بارگزاری خواهد کرد و این مورد برای کاربران که به مراتب از سرعت های نسبتا پائین بهره می برند بهترین خبر و هدیه خواهد بود. اما مهم ترین تغییر که همان اعمال تغییرات در واسط کاربری است در بهینه سازی عملکرد ها و همچنین بهبود آن ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. سازگاری هرچه بهتر با جاوا و کدهای آن و نسخه 5 از HTML هم از نکات بسیار قابل توجهی است که در نسخه 4 فایرفاکس به چشم می خورد. کش نمودن بخش هایی از سایت ها که اکثر مواقع ثابت هستند برای بارگزاری هرچه سریعتر در دفعات بعدی بازگشایی یکی از جالب ترین نکاتی است که شاید نکته پیچیده ای در آن وجود نداشته باشد اما با همین عمل ساده هم سرعت بسیار بهبود خواهد یافت.
Mozilla Firefox در این نسخه طرح نوینی از Add-on ها و مدیریت و تنظیمات آن ها را به نمایش گذاشته و طوری عمل نموده که کاربران ساده تر از گذشته بتوانند پلاگین های دلخواه خود را که تعدادشان حالا از هزاران هم فراتر رفته را نصب و با قدرت بیشتری به مرور وب بپردازند. Index کردن DB ها برای کانکت شدن سریعتر به اطلاعات موجود برروی سرورها هم از جالب ترین تکنولوژی هایی است که در این نسخه دیده می شود. عدم Crash شدن های متعدد که به دلایل مختلف در نسخه های قبلی به وجود می آمد در این نسخه دیده می شود به طوری که شاید نسبت به قبل به هیچ وجه موزیلا فایرفاکسCrash نشود یا حداقل تعداد آن ها بسیار پائین باشد. نسخه 4 نسبت به قبل سه قابلیت اصلی را تقویت کرده است ؛ سریعتر شده ، راحت تر قابل استفاده است و بازهم سریعتر عمل می کند ؛ این که سریعتر عمل می کند به این خاطر است که با جاوا و کدهای مربوط به آن بسیار سازگارتر شده است. سازگاری کامل با نسخه 3 از CSS که پایه اصلی طراحی ها در وب است از نکات بسیار مهم و قابل توجه برای کاربران علل الخصوص برنامه نویسان و طراحان وب است. امنیت اطلاعات و مدیریت آن ها نسبت به قابل با کیفیت بیشتری ارائه شده و با توجه به کنترل هایی که کاربران به واسطه این قابلیت ها برروی اطلاعات خود دارند Firefox 4 بسیار ایمن تر از نسخه 3 عمل خواهد کرد.
اما یکی از مهم ترین و موفق ترین قابلیت هایی که در این نسخه از مرورگر روباه بنیاد موزیلا به چشم می خورد پشتیبانی از فرمتی است که برای ویدئوهای تحت وب که کیفیت بسیار بالایی دارند و از فرمتی به نام WebM استفاده می کنند ؛ این قابلیت بسیار مهم به کاربران این اجازه را می دهد که این فرمت ویدئویی آنلاین را به راحتی اجرا کرده و با کیفیت بسیار بالا به نظاره بنشینند ؛ این فرمت که در آینده ای نزدیک بیشتر از آن نام برده خواهد شد علاوه بر کیفیت بالا حجم مناسبی هم برای فایل ها در نظر می گیرد که مطمئنا برای لود صفحات بسیار مناسب تر از بقیه گزینه ها ویدئویی خواهد بود. برای نمونه فایل ویدئویی که از سوی سایت موزیلا برای معرفی این نسخه در نظر گرفته شده است با کیفیت بالای تصاویر که اندازه آن 720*1280 است کمتر از 8 مگابایت حجم دارد در صورتی که همین کیفیت بالای تصاویر اگر با فرمت های دیگر تعریف می شد به مراتب حجم بیشتری را طلب می کرد.
نسخه 4 از Mozilla Firefox از وب سایت قدرتمند آسان دانلود آماده دانلود شده است ؛ هرچند این نسخه نهایی نمی باشد اما به نسخه نهایی بسیار نزدیک بوده و RC است. پیشنهاد می کنیم این نسخه را که کمترین باگ ها را نسبت به دیگر نسخه ها دارد حتما دانلود و تست نمائید. 


قابلیت های کلیدی نرم افزار Mozilla Firefox v4.0 RC 1 :
- واسط کاربری جدید و جذاب تر نسبت به قابل
- سرعت بسیار بالا در بارگزاری صفحات وب
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یک صفحه)
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد(Popup - bloker)
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- مدیریت حرفه ای تر Add-on ها
- استفاده ساده تر از نرم افزار
- پشتیبانی از HTML نسخه 5
- پشتیبانی از نسخه 3 CSS
- امکان سازگاری با فرمت ویدئویی WebM
- کاهش بسیار محسوس Crash ها در استفاده از این نسخه
- سازگاری مثال زدنی با جاوا اسکریپت برای بارگزاری هرچه بهتر صفحات
- آنلاین بودن همیشگی و عدم قطع شدن سوکت های ارتباطی (اجرای بهتر بازی ها و چت کردن)
- امکان نمایش تمام صفحه ویدئوها
- امکان مشاهده آفلاین صفحات از قبل کش شده
- کش بخش هایی از سایت ها که معمولا ثابت هستند
- انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار در مواجه با سلایق مختلف
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


ادامه مطلب ...