دانلود جدید ترین آپدیت ویندوز ایکس پی مارس

دانلود جدید ترین آپدیت ویندوز ایکس پی مارس Microsoft Windows XP Professional SP3 Integrated March 2011 Corporate


Win_XP_Pro_SP3_October_2010_[www.MihanDownload.com].jpg100% تست شده | Bootable | آپدیت کامل تا مارس 2011 | بدون هیچ گونه دستکاری
در پست امروز وب سایت میهن دانلود جدید ترین آپدیت ویندوز ایکس پی را که تا اوایل ماه مارس 2011 آپدیت شده است را برایتان آماده کرده ایم. این ویندوز توسط تیم BIE منتشر شده که بهترین و بدون اشکال ترین ویندوزها در اینترنت را منتشر می سازند. همچنین این ویندوز به صورت کامل توسط تیم نرم افزار سایت میهن دانلود از هر لحاظ تست گردیده و بر روی چندین سیستم مختلف نصب شده است. علاوه بر این در ویندوز هیچ گونه دستکاری صورت نگرفته و به صورت کاملآ اورجینال می باشد. ویندوزی که در اختیارتان قرار گرفته Bootable است و علاوه بر این شما می توانید تنظیمات دلخواه خود مانند انتخاب پارتیشن نصب ویندوز ، فرمت پارتیشن مورد نظر و ... را در هنگام نصب ویندوز انجام دهید. از دیگر ویژگی های این ویندوز میتوان به Corporate بودن آن اشاره نمود که نیازی به وارد کردن سریال در هنگام نصب ویندوز و فعال ساز نخواهد داشت. همچنین این ویندوز آخرین نسخه نرم افزارهای Internet Explorer 8.0 و Windows Media Player 11 را نیز داراست و علاوه بر این شما میتوانید بدون غیر فعال شدن ویندوز خود، آنرا از سایت مایکروسافت آپدیت کنید. ظاهر این ویندوز کاملآ شبیه ویندوز ایکس پی است اما از نظر فنی بسیار سر تر از نسخه های قبلی خود میباشد زیرا در آن ضریب امنیتی تا حد بسیار بالایی تقویت شده و نیز سرعت کار در محیط ویندوز تا حد چشمگیری افزایش یافته است. همانطور که در سایتهای مختلف ایرانی مشاهده میکند میهن دانلود نخستین سایتی است که آخرین آپدیت ویندوز ایکس پی را که در اواسط March 2011 منتشر شده به صورتکاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پر سرعت میهن دانلود برای شما کاربران گرامی قرار داده است.
برای دانلود و نیز توضیحات جامع تر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...


     نکات مهم!
    از این پس در اواسط هر ماه آپدیت جدید ویندوز ایکس پی در این پست قرار میگیرد در نتیجه شما کاربران گرامی برای دانلود این ویندوز تنها تا اواسط ماه آینده فرصت دارید.
    تمامی ویندوز هایی که در اینجا معرفی می شوند به هیچ عنوان از درایور SATA پشتیبانی نمیکنند در نتیجه شما نمیتوانید این ویندوز ها را بر روی لپ تاپ نصب کنید.
    به دلیل درخواست های فراوان سریال ویندوز هم به صورت جداگانه قرار گرفت اما همانطور که قبلآ اشاره کردیم در هنگام نصب ویندوز از طریق بوت نیازی به وارد کردن سریال نیست اما دوستانی که از داخل ویندوز خود قصد نصب را دارند باید سریال را وارد کنند.

     روش نصب!
    پس از دانلود تمام پارتهای ویندوز، با کمک نرم افزار Winrar (از اینجا دانلود کنید) آنها را از حالت کمپرس شده خارج نموده و سپس فایل ISO استخراج شده را فقط با استفاده از نرم افزار UltraISO (از اینجا دانلود کنید) با سرعت 4x بر روی یک دی وی دی خام رایت نمایید.


     دانلود پارت 1 لینک مستقیم : 100 مگابایت

     دانلود پارت 2 لینک مستقیم : 100 مگابایت

     دانلود پارت 3 لینک مستقیم : 100 مگابایت

     دانلود پارت 4 لینک مستقیم : 100 مگابایت

     دانلود پارت 5 لینک مستقیم : 100 مگابایت

     دانلود پارت 6 لینک مستقیم : 75 مگابایت


     سریال ویندوز: CB9YB-Q73J8-RKPMH-M2WFT-P4WQJ


     پسورد و منبع : www.mihandownload.com

    نظرات 0 + ارسال نظر
    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد